Krkonoše

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ  ŘÁD cestovní kanceláře  Ingtours cestovní kancelář spol. s r. o.

(dále jen cestovní kancelář)

1.    Předmět

1.1.    Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků zákazníka vyplývajících z odpovědnosti cestovní kanceláře za vady poskytnuté služby (reklamace) vč. podmínek uplatnění rozporu se Smlouvou o zájezdu a jejich vyřizování v souladu se zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.
1.2.    Tento reklamační řád se vztahuje na služby poskytované cestovní kanceláří s výjimkou nároků vzniklých z přepravy na základě tuzemských a zahraniční dopravních cenin, jejichž uplatňování a vyřizování se řídí platnými tarifními a přepravními předpisy dopravních společností.

2.    Uplatňování reklamací

2.1.    Práva z odpovědnosti za vady služeb poskytovaných cestovní kanceláří zákazník uplatňuje v provozovně cestovní kanceláře, v sídle nebo u zprostředkovatele služeb cestovní kanceláře, kde reklamované služby zakoupil, případně v místě poskytované služby u průvodce, delegáta nebo u jiného cestovní kanceláří pověřeného zástupce.
2.2.    Práva z odpovědnosti za vady doplňkově prodávaného zboží zákazník uplatňuje v kterékoli provozovně cestovní kanceláře, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, tj. v provozovně cestovní kanceláře, kde reklamované doplňkově prodávané zboží zakoupil, případně i v sídle cestovní kanceláře.
2.3.    Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Reklamaci může zákazník uplatnit jakoukoliv formou s uvedením data, předmětu reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje.
2.4.    Pokud zákazník vlastním zaviněním neuplatní práva z odpovědnosti za vady poskytnutých služeb na základě smlouvy o zájezdu, tj. u předem sestavené, nabízené a prodávané kombinace služeb cestovního ruchu za souhrnnou cenu, bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 1 měsíce od skončení zájezdu, cestovní kancelář mu slevu z ceny nepřizná.
2.5.    Práva z odpovědnosti za vady ubytování je třeba rovněž uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 6 měsíců. Práva z odpovědnosti za doplňkově prodávané zboží zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí.
2.6.    Zákazník je při uplatňování reklamace povinen uvést jméno, příjmení, adresu, co je obsahem reklamace, svou reklamaci zdůvodnit a podle možnosti i předmět reklamace průkazně skutkově doložit;  současně se doporučuje předložit doklad o poskytnuté službě, např. stejnopis objednávky, fakturu, potvrzení o platbě apod., čímž se usnadní vyřizování reklamace.

3.    Vyřizování reklamací

3.1.    Uplatní-li zákazník právo z odpovědnosti za vady služeb, které mu jsou poskytovány nebo které mu již byly poskytnuty, je průvodce zájezdu, vedoucí provozovny cestovní kanceláře poskytující předmětné služby nebo jiný cestovní kanceláří pověřený zástupce povinen po potřebném prozkoumání skutkových a právních okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nebude dohodnuta lhůta delší.
3.2.    V případě ústního podání reklamace (např. v místě poskytované služby) je povinen průvodce zájezdu, delegát nebo jiný cestovní kanceláří pověřený zástupce sepsat se zákazníkem reklamační protokol, resp. potvrzení o přijetí reklamace. V protokolu uvede, kdy zákazník reklamaci uplatnil, osobní údaje zákazníka, co je obsahem reklamace (předmět reklamace), jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje; a dále datum a způsob vyřízení reklamace. Jestliže zákazník předá průvodci zájezdu nebo vedoucímu provozovny nebo jinému pověřenému zástupci cestovní kanceláře písemnosti, popř. jiné podklady týkající se reklamace, popř. reklamované zboží, musí být tato skutečnost v protokolu výslovně uvedena. Protokol, resp. potvrzení o přijetí reklamace podepíše sepisující průvodce zájezdu nebo vedoucí provozovny nebo jiný pověřený zástupce cestovní kanceláře. Zákazník obdrží jedno vyhotovení tohoto dokumentu a podpisem potvrdí souhlas s jeho obsahem a převzetí.
3.3.    V případě písemných reklamačních podání platí pro jejich obsah přiměřeně ustanovení odstavce 3.2.

4.    Součinnost zákazníka při vyřizování reklamací

4.1.    Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, zejména podat informace, předložit doklady prokazující skutkový stav, specifikovat své požadavky co do důvodu a výše, apod. Vyžaduje-li to povaha věci, musí zákazník umožnit průvodci či jinému cestovní kanceláří pověřenému zástupci jakož i zástupci dodavatele služby přístup do prostoru, který mu byl poskytnut k ubytování apod., aby se mohli přesvědčit o oprávněnosti reklamace.
4.2.    V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti zástupce cestovní kanceláře a  poskytnutá služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné  a řádné uplatnění nároků vůči dodavatelům služeb v tuzemsku či  v zahraničí.

5.    Způsoby vyřízení reklamace

5.1.    V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo z části důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady nebo v případech, kdy je to možné, i v poskytnutí náhradní služby či výměny zboží. Jinak cestovní kancelář poskytne přiměřenou slevu z ceny vadně poskytnuté služby.
5.2.    V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, je zákazník písemně informován o důvodech zamítnutí reklamace.
5.3.    Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu cestovní kanceláře (vis major) nebo okolnosti, které jsou na straně zákazníka, na jejichž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a cestovní kanceláří zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.

6.    Ostatní ustanovení

V ostatním platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele v platném znění.
V případě, že dojde ke sporu, má zákazník právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu; věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká Obchodní Inspekce, www.coi.cz

7.    Závěrečná ustanovení

Tento Reklamační řád vstupuje v platnost a účinnost dnem 1.1.2014 a nahrazuje Reklamační řád cestovní kanceláře  ze dne 1.1.1999

Ve Vrchlabí, dne 31.12.2013

Ing. Ivan  B ä u m l  v. r.
jednatel firmy

 

Novinky z Krkonoš a okolí

Cestujete rádi do Krkonoš a chcete mít pravidelně informace o akcích a událostech v Krkonoších na e-mailu?

Ubytování

Ubytování v Krkonoších

kompletní nabídka ubytovacích zařízení

Wellness hotel SVORNOST,

Harrachov

Wellness hotel SVORNOST

990 Kč1 270 Kč

Chata NA ŠPICI,

Benecko

Chata NA ŠPICI

550 KčLůžko s polopenzí v 1/4

Penzion BORŮVKA,

Špindlerův Mlýn

Penzion BORŮVKA

200 KčPřistýlka se snídaní, dítě do...

Hotel ASTORIA,

Janské Lázně

Hotel ASTORIA

390 KčLůžko se snídaní v 1/2...

Hotel ASTRA,

Špindlerův Mlýn

Hotel ASTRA

945 KčLůžko s polopenzí v 1/2

Hotel ŠPINDLEROVA BOUDA,

Špindlerův Mlýn

Hotel ŠPINDLEROVA BOUDA

610 KčLůžko se snídaní v 1/2...

Hotel MONTANA,

Špindlerův Mlýn

Hotel MONTANA

575 KčLůžko se snídaní v 1/2

Lázeňský hotel TERRA,

Janské Lázně

Lázeňský hotel TERRA

790 KčLůžko se snídaní v 1/2 Bellis

Hotel PYTLOUN,

Harrachov

Hotel PYTLOUN

570 KčLůžko se snídaní v 1/2 Spar...

Autokemp Špindlerův Mlýn,

Špindlerův Mlýn

Autokemp Špindlerův Mlýn

790 KčBungalov - 2 osoby

Hotel AURUM,

Černý Důl

Hotel AURUM

400 KčLůžko se snídaní v 1/2...

OREA RESORT HORAL,

Špindlerův Mlýn

OREA RESORT HORAL

750 KčLůžko se snídaní v 1/2...

OREA Resort SKLÁŘ,

Harrachov

OREA Resort SKLÁŘ

715 KčLůžko se snídaní v 1/2...

Hotel CLARION,

Špindlerův Mlýn

Hotel CLARION

1 250 KčPokoj 1/1 se snídaní

Hotel DIANA,

Špindlerův Mlýn

Hotel DIANA

550 KčLůžko se snídaní

Hotel POMI,

Harrachov

Hotel POMI

570 KčLůžko se snídaní

Apartmány ALICE,

Harrachov

Apartmány ALICE

400 KčLůžko bez stravy v AP

Pension FAMILIA,

Harrachov

Pension FAMILIA

320 KčLůžko bez stravy v 1/2

Apartmány IT CENTRUM,

Vrchlabí

Apartmány IT CENTRUM

420 KčKaždá další osoba bez stravy v...

Hotel LUČNÍ DŮM,

Janské Lázně

Hotel LUČNÍ DŮM

620 KčLůžko se snídaní

Hotel**** & Pension** ALBIS,

Vrchlabí

Hotel**** & Pension** ALBIS

500 KčLůžko se snídaní v pokoji...

Hotel HORIZONT,

Pec pod Sněžkou

Hotel HORIZONT

715 KčLůžko se snídaní v AP Firn

Hotel HARRACHOV INN,

Harrachov

Hotel HARRACHOV INN

790 KčLůžko s polopenzí v 1/2

Sporthotel BOHEMIA,

Rokytnice nad Jizerou

Sporthotel BOHEMIA

700 KčLůžko se snídaní

Horský pension SEIDL,

Špindlerův Mlýn

Horský pension SEIDL

575 KčLůžko se snídaní v 1/4

Hotel KUBÁT,

Benecko

Hotel KUBÁT

620 KčLůžko se snídaní v 1/2

Hotel KAROLÍNA,

Harrachov

Hotel KAROLÍNA

500 KčLůžko se snídaní v 1/4

Hotel OMNIA,

Janské Lázně

Hotel OMNIA

1 300 KčLůžko se snídaní v 1/2 bez...

Hotel ENERGETIK,

Pec pod Sněžkou

Hotel ENERGETIK

520 KčLůžko se snídaní v pokoji...

Pension garni MONA,

Harrachov

Pension garni MONA

460 KčLůžko se snídaní v 1/2

 

Krkonoše

Výhodné balíčky

kompletní nabídka balíčků

Vánoce jinak…

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Vánoce jinak…

Silvestrovský pobyt

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Silvestrovský pobyt

První sníh v Harrachově s polopenzí 1+1

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

První sníh v Harrachově s polopenzí 1+1

První sníh v Harrachově s polopenzí 2+1

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

První sníh v Harrachově s polopenzí 2+1

Zimní pobyt ve Špindlerově Mlýně

Hotel MONTANA ***, Špindlerův Mlýn

Zimní pobyt ve Špindlerově Mlýně

Vánoční pobyt

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Vánoční pobyt

Slunce, sníh a pohoda (7 nocí)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Slunce, sníh a pohoda (7 nocí)

Jarní a podzimní pobyt v Krkonoších

Hotel MONTANA ***, Špindlerův Mlýn

Jarní a podzimní pobyt v Krkonoších

Silvestrovský pobyt (6 dní / 5 nocí)

Hotel SLOVAN **, Janské Lázně

Silvestrovský pobyt (6 dní / 5 nocí)

Vánoční pobyt ve Špindlerově Mlýně

Hotel MONTANA ***, Špindlerův Mlýn

Vánoční pobyt ve Špindlerově Mlýně

Silvestr na horách

Hotel ASTRA ***, Špindlerův Mlýn

Silvestr na horách

Lyžování s příšerkami

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Lyžování s příšerkami

Léto v Harrachově (3 dny / 2 noci)

SPA Hotel BÍLÝ HOŘEC ***, Harrachov

Léto v Harrachově (3 dny / 2 noci)

Jarní pobyt na horách s polopenzí a wellness

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Jarní pobyt na horách s polopenzí a wellness

Zimní pobyt v Krkonoších

Hotel ANNA ***, Harrachov

Zimní pobyt v Krkonoších

Lednová bomba na 4 dny a 3 noci

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Lednová bomba na 4 dny a 3 noci

Lyžařský pobyt (3 noci)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Lyžařský pobyt (3 noci)

 

Hledat ubytování

zobrazit VÝHODNÉ BALÍČKY

 

Krkonoše - nejvyšší hory

Krkonoše jsou nejznámějším pohořím v České republice - hora Sněžka je nejvyšším bodem země. Krásná příroda a turistické služby na vysoké úrovni láká každoročně tisíce návštěvníků. V zimní sezóně jsou Krkonoše nejvyhledávanější oblastí v Čechách díky svým kvalitním a pestrým podmínkám pro sjezdové lyžování a rozsáhlé síti běžeckých tratí. Naopak v létě jsou Krkonoše oblíbeným cílem turistiky a cykloturistiky, v regionu naleznete desítky upravovaných a dobře značených cyklostezek. Po celý rok můžete využít výhodných nabídek wellness hotelů v Krkonoších. Informační zdroj Hory-Krkonoše.cz vám přináší turistické a další zajímavosti z Krkonoš.

 
Hotel Svornost Harrachov HotelPension.cz Intours Wellness-Tip.cz